BEDEN EĞİTİMİ DERSİ İÇİN ANKET
Öğrencilere Uygulanan Anketler | ||||||
DERSİN GENEL DEĞERLENDİRİLMESİ | Çok İyi | İyi | Orta | Kötü | Çok Kötü | Fikrim Yok |
1. Dönem başında dersin içeriğinin ve amaçlarının belirtilmesi | ||||||
2. Dersin güncel konularla desteklenmesi | ||||||
3. Sınavlardaki soruların açıklığı, dersle uyumluluğu | ||||||
4. Dersin bilgi ve becerilerinizi geliştirmesi | ||||||
5. Dersle ilgili kaynaklara ulaşma imkanı | ||||||
6. Dersin bölümdeki diğer derslere göre yararlılığı | ||||||
7. Kaynakların dersin amaçlarına uygun seçilmesi | ||||||
8. Verilen ödevlerin derse katkısı | ||||||
ÖĞRETİM ELEMANI DEĞERLENDİRİLMESİ | Çok İyi | İyi | Orta | Kötü | Çok Kötü | Fikrim Yok |
1. Öğretim elemanının dersi anlatımı | ||||||
2. Öğretim elemanının dersle ilgili sorulara cevap verme yetkinliği | ||||||
3. Öğretim elemanının derste farklı düşünce ve yorumlara yer vermesi ile derse katılımı özendirmesi | ||||||
4. Öğretim elemanının derse hazırlıklı gelmesi | ||||||
5. Dersin süresinin etkin kullanılması | ||||||
6. Öğretim elemanının sınıf içi hakimiyeti | ||||||
7. Öğretim elemanının sınavları ve ödevleri objektif bir şekilde değerlendirmesi | ||||||
8. Öğretim elemanının derslere düzenli ve zamanında gelmesi | ||||||
9. Öğretim elemanının öğrencilere iletişimi | ||||||
10. Öğretim elemanına ders saatleri dışında erişilebilirlik ve size ayırdığı zamanın yeterliliği | ||||||
ÖĞRENME ÇIKTILARININ, PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKI DÜZEYİ | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | X |